جملات زیبا

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه
::::
::::
زندگی به من آموخت كه چگونه گریه كنم
اما گریه به من نیاموخت كه چگونه زندگی كنم.....تو
نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم
اما به من نیاموختی كه چگونه تو رو فراموش كنم
::::
::::
مسابقه بربری خوردن بوده و قرار بوده هركی 100 تا بربری بخوره بهش 100000 دلار بدن خلاصه ركورد به 65 تا بربری میرسه و نوبت به حیف نون میرسه ! حیف نون میگه من برم پشت اون پرده و برگردم بعدشم میاد و 100 تا بربری میخوره !!! جایزشو میدن و میپرسن حالا بگو پشت اون پرده چكار كردی؟؟ حیف نون هم میگه : هیچی بابا رفتم تمرین كنم ببینم میتونم 100 تا بربری بخورم یا نه؟؟!!!!!
::::
::::
غضنفر توی پارك یه دختره رو میبینه و خیلی باهاش حال می‌كنه. میره جلو میگه: خانوم ببخشین، اسم شما چیه؟ دختره با عشوه جواب میده: عطر گل یاس، اسمم ثریاس! بعد از غضنفر میپرسه: اسم شما چیه؟ غضنفر یه فكری میكنه، با ادا میگه: بوی گ و ز خر، اسمم گضنفر
::::
::::
یارو پسرش رو میفرسته ژیمناستیك، بعد از یه مدتی میبینه پسرش روز به روز جای اینكه پیشرفت كنه هی داره پسرفت می‌كنه. یك روز میره سر جلسه تمرینشون ببینه چه خبره، میبینه از بچش به عنوان خرك استفاده می‌كنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 22:18 | تیموررضائی شهریور |